Мінімальне замовлення 100 грн

Вопросы и ответы

 

Питання та відповіді
Чи є у вас знижки?
 
У нашому магазині знижки на одноразову покупку:
При покупці на 1000 грн. - знижка 5%
При покупці на 2000 грн. - знижка 10%
При покупці на 7000 грн - знижка 20%
 
Накопичувальні знижки: при покупці протягом року, замовлення має бути оформлене САМОСТІЙНО
2000 грн - постійна знижка 5%
4000 грн. - постійна знижка 10%
 
Знижки не підсумовуються. Вважається велика!
 
На акційні товари знижка не поширюється, але сума враховується у замовленні
 
 
Як я можу змінити своє замовлення?
Будь ласка, зателефонуйте нам для зміни замовлення
 
1. Коли я отримаю своє замовлення
Ми обробляємо замовлення від 1 до 6 робочих днів, після чого відправляємо обраним Вами способом. Залежно від способу доставки, Ви отримаєте посилку через 2-10 робочих днів після замовлення. Підбір бісеру до схеми може збільшити термін обробки замовлення. Якщо Вам потрібно швидше повідомити нам про це, будь ласка. Ми чесно розповімо вийде чи ні.
 
2. Коли мені подзвоните?
Ми дзвонимо в с10 до 18 у будні. Якщо замовлення прийшло у другій половині дня, то подзвонимо вранці наступного робочого дня.
 
3. Чи обов'язково платити передоплату?
Якщо Ви замовляєте доставку в Україну, то можете замовити доставку з післяплатою. Ви прийдете на пошту чи офіс служби доставки, заберете посилку та на місці її сплатите. Врахуйте, будь ласка, що за переказ грошей пошта бере 8 грн+1% від суми, Нова пошта 20 грн+2%
 
4. Яке у Вас мінімальне замовлення?
Мінімальне замовлення 100 грн
 
5. Що означає статуси замовлень?
"В очікуванні" означає, що наш менеджер ще не прийняв ваше замовлення в обробку
 
"Прийнятий у обробку". Менеджер побачив ваше замовлення на власні очі і заніс у спеціальну форму для комплекатції. Якщо у нас виникають якісь питання, то обов'язково зателефонуємо.
 
"Підтверджено". Замовлення зібрано, якщо виникли якісь питання, то вони вражені. Усі дані перевірені. Надсилання упаковано і буде відправлено найближчим часом (1-2 дні в залежності від графіка відправок)
 
"Відправлено" Разом з цим статусом електронною поштою надходить номер посилки та посилання для відстеження. Якщо Ви отримали такий лист, а за тиждень посилку на Україну не доставлено, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми знайдемо куди вона поділася.
 
"Зібраний, чекає оплати" Те саме, що й підтверджено, але якщо ви обрали передоплату, ми чекаємо на ваші гроші. Як тільки ви сплатите, ми відправимо посилку.
 
6. Не можу знайти певного набору для вишивки на сайті. Підкажіть, чи він у вас є?
Праворуч, під значками кошика є поле "пошук". Товари можна шукати за артикулами, назвами, частиною назви та частиною артикулу. Наприклад, ви шукайте Богородиця Казанська з артикулом С9002. Можна в поле ввести Казанська (буде два листи відповідей), можна 9002, випадуть усі товари з таким артикулом, які відрізняються лише літерами. І завжди можна зателефонувати:)
 
7. Який у вас графік роботи
Ми працюємо з 10 до 18 з пн по пт
 
8. Чи можу я повернути товар і отримати назад свої гроші
Ми повертаємо всі гроші за товар та доставку або пропонуємо нову доставку за наш рахунок, якщо Ви отримали товар, який не відповідає опису на сайті. Якщо раптом Вам прийшов товар, який не відповідає опису на сайті, будь ласка, зв'яжіться з нами з понеділка по п'ятницю з 10 до 18. Запитання з поверненням грошей ми в неробочий час не вирішуємо. У будь-якому випадку ми попросимо надіслати фото на електронну пошту або вайбер. Гроші повертаємо на картку наступного робочого дня після отримання повернення посилки. Претензії приймаємо протягом 14 днів після отримання посилки
 
Якщо Ви отримали товар, який повністю відповідає опису, але Ви хочете повернути його, то зв'яжіться з нами в робочий час. Ми повернемо гроші на картку наступного дня після отримання повернення у незмінному вигляді. Послуги доставки в обидві сторони ми не відшкодовуватимемо. Повернення надіслані післяплатою ми не забираємо